Feestconcert

feestconcert-2018
Categorie
7-04-2018

Het feestconcert gaat door op zaterdag 7 april 2018 om 20u in de Sint-Audomaruskerk van Passendale.

Op het programma staan muziekwerken, die de voorbije (1)50 jaar op het programma stonden.

De fanfare staat voor dit concert afwisselend onder de leiding van Gilbert Hinnekint, Filip Vanpoucke, Frederik Leroy en onze huidige dirigent Jelle Proost.

Ook de majoretten verzorgen twee optredens en het trommelkorps begeleidt jullie na het concert naar het PC de Craeye, Kraaiveldstraat 7.

Met een glaasje bubbels sluiten we deze avond af en toasten we met z'n allen nog eens op het 150-jarig bestaan van de fanfare.

Kaarten in voorverkoop zijn te verkrijgen bij alle bestuursleden of telefonisch bij Marian Vandecasteele, Molenstraat 2, 8980 Passendale.

Voorverkoop: €8

Aan de deur: €9